Освітяни школи-інтернату «Джерело» переконані, що спеціальна сфера освіти – один з пріоритетів для українського суспільства. Адже на рівні школи ми закладаємо у дітей із особливими освітніми потребами не тільки знання, а й моральні та духовні цінності, і від того, як ми навчаємо дітей з психофізичними порушеннями зараз, залежить майбутнє країни, її спеціальна освіта.
Саме тому, заступник з навчально-виховної роботи Ірина Володимирівна Конограй, переконана в паралелях майбутнього та спеціальної освіти в цілому. Освічені, самодисципліновані, з громадською позицією педагоги – це, передусім, грамотні, виховані й соціалізовані учні. Ірина Володимирівна впевнена, що досвід кожного освітянина «Джерела» виявляє приховане в кожній дитині внутрішнє сяйво.
Заступник директора вважає, що спеціальна освіта (особливо в ранньому віці) має розвивати індивідуальні здібності кожної дитини з особливими потребами, не нівелюючи та не пригноблюючи їхню здатність до творчості.
Досвід І.В. Конограй дозволив виокремити пріоритети щодо знань, які є фундаментом у розвитку молодшого школяра, проте домінуючу роль заступник директора з навчально-виховної роботи віддає набутим вмінням та навичкам, які формують гармонійну, інтегровану особистість з психофізичними порушеннями. Цю філософію Ірина Володимирівна популяризує серед своїх колег, батьків та учнів. Освітяни «Джерела» на власні очі побачили, як ця доктрина працює в реальному житті, як вона впроваджується на кожному занятті у дошкільному відділенні та на уроках у початковій школі й ефективно продовжують реалізацію авторських постулатів Ірини Володимирівни
Міністерство освіти і науки України, в свою чергу, напередодні Дня вчителя, подякувало заступнику директора з навчально-виховної роботи Ірині Володимирівні Конограй за високий професіоналізм, сумлінне виконання службових обов’язків, за ініціативу та наполегливість, за вагомий особистий внесок у розвиток сфери освіти і науки України.
Вітаємо Вас, Ірино Володимирівно!