7 лютого у Запорізькій спеціальній загальноосвітній школі – інтернаті «Джерело» відбувся семінар фахівців Київського центру слухової реабілітації «Аврора».

«Діти із кохлеарною імплантацією. Особливості навчання та індивідуальної корекційної роботи», – такою була тема зустрічі вузьких спеціалістів та сурдопедагогів школи – інтернату, які працюють з дітьми з кохлеарною імлантацією (КІ).

Завідувач групи розвитку слухового сприймання та мовлення Богданович Т.В. та начальник  навчально – реабілітаційного відділу Конюшняк В.О. розповіли, що метод кохлеарної імплантації на сьогоднішній день є одним із провідних та перспективних для реабілітації осіб з глибоким порушенням слуху, перш за все – дітей.

«Знання конструкції та особливостей КІ, розуміння того, як робота пристрою впливає на процес набуття дитиною навичок слухового сприймання, є дуже важливим аспектом роботи корекційного педагога», – зазначила пані Богданович. Володимир Олександрович зробив акцент на тому, що кохлеар дозволяє покращити можливості слухового сприйняття, однак  самотужки дитина не може розвинути мову: для цього потрібен фаховий супровід спеціалістів, сурдопедагогів, логопедів, реабілітологів, й, неодмінно, батьків.

Медико-педагогічна просвіта була реалізована за ініціативи директора школи-інтернату Нішенка О.В., який обрав для діяльності колективу гасло: «Тримати руку «на пульсі часу».

IMG_0101IMG_0102IMG_0103IMG_0104