\"\"Студентка факультету
іноземної філології ЗНУ Наталія Сорокотяга (спеціальність «Переклад (французька
мова)») посіла друге місце у Всесвітньому конкурсі Inside Writing Competition на кращий письмовий проект англійською мовою, організований видавництвом
Оксфордського університету (Oxford University Press).

\"\"Студентка факультету
іноземної філології ЗНУ Наталія Сорокотяга (спеціальність «Переклад (французька
мова)») посіла друге місце у Всесвітньому конкурсі Inside Writing Competition на кращий письмовий проект англійською мовою, організований видавництвом
Оксфордського університету (Oxford University Press).

Участь у конкурсі
дівчина брала в рамках виконання індивідуального завдання із практики
англійської мови як другої іноземної під керівництвом викладача кафедри
викладання другої іноземної мови Ольги Салдецької.

За підсумками Inside Writing Competition, які підбивали у
квітні, Наталія Сорокотяга посіла друге призове місце, яке стало першим у Європі поряд із трьома іншими
регіонами – Americas, the Middle East, Asia. Переможниця отримала сертифікат Regional Winner, призовий екземпляр підручника
Оксфордського видавництва та фірмове шкіряне портфоліо Oxford University Press.

Унікальність
конкурсу, ініційованого авторами сучасної методики навчання англомовного
писемного мовлення, втіленої у відповідній серії новітніх підручників Inside Writing, полягала у тому, щоб надати можливість виявити не тільки творчий потенціал,
але й вміння висловлювати думки англійською мовою відповідно до міжнародних канонів
писемного мовлення.

Кожен етап підготовки
конкурсантами письмової роботи передбачав співпрацю студентів та викладача,
роботу якого організатори не залишили поза увагою. Ольга Салдецька отримала комплект
підручників нової серії Oxford University Press із практики англомовного
писемного мовлення. Це надаcть можливість створення нового, практично орієнтованого курсу із розвитку англомовної
писемної компетенції у студентів факультету, які зможуть використовувати
сучасні автентичні посібники Inside Writing на заняттях з практики англійської мови як другої
іноземної.