Мотивація до навчання є одним з найважливіших компонентів ставлення учня до набуття знань. Є мотив – є й бажання виконувати й доводити до завершення цю діяльність.

Вчителю дуже важливо під час уроку охопити своєю увагою всіх учнів в класі, але разом з активними пізнайками працюють діти,  які  з ряду певних причин не можуть опанувати програмовий матеріал в повному обсязі. Таку категорію школярів називають слабовстигаючими. Саме про роботу з такими учнями йшла розмова на засіданні МО  вчителів історико-гуманітарного циклу у школі-інтернаті «Джерело» 27 грудня 2016 року.

Під час круглого столу  педагоги методичного об’єднання ділилися досвідом  щодо  впровадження моніторингового діагностування з метою своєчасного виявлення прогалин у знаннях учнів, визначення причин слабкого встигання учнів та методів їх подолання з метою підвищення якості опанування предметом.

В процесі обговорення проблеми вчителі зробили висновок, що широке впровадження  інтегрованих  уроків, новітні технології навчання, ідеї розв’язання проблемно-пошукових завдань  дають можливість для самореалізації  навіть слабовстигаючого школяра.

DSC03365DSC03367DSC03369DSC03376головна