Здобувачі освіти Запорізької спеціальної загальноосвітньої школи-інтернату “Джерело” знають, що 22 квітня у всьому світі відзначають День Землі. Цього дня   піднімаються особливо гострі питання  щодо збереження нашої планети. Як відомо, глобальна зміна клімату – одна з найгостріших екологічних проблем, особливістю якої є  взаємозалежність та взаємозв’язок з іншими екологічними проблемами. Учням “Джерела” відомо, що у зв’язку зі скороченням площі лісів, знижується кількість поглинутого вуглекислого газу, накопичення якого в атмосфері сприяє розвитку парникового ефекту.

Маючи теоретичне підгрунтя та мотиваційне спрямування на розв`язання екологічних проблем,  учні 6-11 класів школи-інтернату “Джерело” взяли участь у проєкті “Найбільший урок з екології та кліматичних змін” під назвою “Планета – мій дім”. Метою уроку  стала  популяризація екологічної культури та активна участь школярів у протидії змінам клімату.

Іноваційно-пізнавальний  урок  яскраво  продемонстрував свідоме ставлення кожного учня до навколишнього середовища та дбайливе відношення до довкілля. Школярі самостійно робили висновки щодо запобігання катастрофічним змінам клімату планети.  Учні переконані, що для цього варто мінімізувати викиди парникових газів та використовувати альтернативні джерела енергії.

Презентаційні матеріали уроку “Екологічні проблеми у світі” допомогли  учням усвідомити, що  зміни клімату породжують такі екстремальні природні явища: посухи, повені, урагани, затоплення прибережних районів і поселень, аномальні температури тощо. Захоплюючим завданням для школярів було запропонувати свої рішення для кожної екологічної проблеми.

 Щоб протидіяти зміні клімату, школярі запропонували багато рішень.  Учениці 7-А класу із порушенням слухової функції Єгорова Вікторія та Ставріді Юлія зі старого одягу пошили ковдрочку для собаки.  Учні 8 класу створили плакат, на якому продемонстрували, що залишки їжі можна не викидати у сміттєві баки, а використовувати для компосту.

Школярі закладу  дали друге життя непотребу, створивши справжні шедеври:

– учні 10 класу зі старих дисків виготовили чудернацьку  сову;

 – хлопці 11 класу з використаної пластикової пляшки змайстрували годівничку для птахів;

– дівчата  10 класу із особливими потребами  на уроках трудового навчання зі старих речей пошили іграшки;

– старшокласники 9 та 11 класів  з використаного одягу пошили ковдри та віднесли до притулку для бездомних собак та кішок.

 Варто зазначити, що в освітньому закладі розміщені контейнери для збору макулатури, батарейок та пластикових кришечок, завдяки  чому учні навчаються сортувати сміття  не тільки у школі, а й у своїх родинах.

Сподіваємось, що учні  школи-інтернату “Джерело”, маючи правильний екологічний світогляд, необхідні знання та практичні навички, будуть небайдужими до змін клімату та стануть активними захисниками довкілля.

д12 (2)ГоловнаД1Д3Д5Д7Д9д10