Робота сурдопедагогів дошкільних груп КЗ «ЗСЗШІ «Джерело» ЗОР спрямована  на формування активної особистості дитини, здатної пізнавати довкілля, розвиватись, оволодівати знаннями, а також уміннями,  навичками  ігрової та практичної діяльності,  доступної й цікавої для конкретної дитини з врахуванням її віку та індивідуального розвитку.

З листопада в дошкільних групах  закладу  стартував педагогічний марафон  «Інтегровані заняття для малюків».  Метою таких  занять  є різнобічне, усвідомлене вивчення поняття, предмета чи явища зa допомогою комбінації різних видів діяльності: творчої, художньої, ігрової, які цікаві і доступні дітям дошкільного віку.

1 листопада, в рамках марафону, вчитель-дефектолог Панченко В.Г.,  разом з вихованцями середньої групи для дітей з порушеннями слуху, вирушили у пізнавальну математичну  подорож  «Стежками лісу», запросивши з собою  гостей – студентів  ІІ курсу факультету корекційної освіти Національного університету  «Запорізька політехніка».

Поєднавши  заняття з математики та  розвитку мовлення, педагог формувала  у дітей навички порівняння двох груп предметів, закріпила поняття «один», «багато», рахунок в межах 3, назви геометричних фігур та кольорів,  виховувала дбайливе ставлення до тварин.

Розмаїття дидактичних ігор перетворили заняття у цікаву гру. Діти з задоволення  виконували всі запропоновані педагогом завдання, відповідали на запитання, конструювали речення, рахували, емоційно перевтілювалися в мешканців лісу.

З впевненістю можна стверджувати, що проведення  інтегрованих занять в ігровій формі  не тільки сприяють формуванню у дошкільнят цілісного сприйняття навколишнього світу,  розвитку  навичок самостійного освоєння нової інформації та застосування тієї інформації, яку дитина отримала раніше,  розвитку творчих здібностей, а й роблять процес навчання яскравим та ненав’язливим.

ГоловнаIMG_5303IMG_5315IMG_5320IMG_5334