ЯКІ ДОКУМЕНТИ НЕОБХІДНО ПОДАТИ ДЛЯ ПРИЗНАЧЕННЯ НА ПОСАДИ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ У ПЕРІОД ДІЇ ВОЄННОГО СТАНУ?
Особа, яка бажає працювати в державному органі, має подати до такого органу заяву, заповнену особову картку встановленого зразка та документи, що підтверджують наявність у неї громадянства України, освіти та досвіду роботи згідно з вимогами законодавства, встановленими щодо відповідних посад. Крім цього необхідним є заповнення декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік у Єдиному державному реєстрі декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування,.
Законом України «Про громадянство України» визначено документи, що підтверджують громадянство України: паспорт громадянина України; паспорт громадянина України для виїзду за кордон; тимчасове посвідчення громадянина України; дипломатичний паспорт; службовий паспорт; посвідчення особи моряка; посвідчення члена екіпажу; посвідчення особи на повернення в Україну.
Відповідність освіти можливо підтвердити за наявності відповідного диплому молодшого бакалавра, бакалавра, магістра.
Досвід роботи можливо підтвердити за допомогою трудової книжки.