Важливий чинник успішного проходження першокласниками адаптаційного періоду – це усвідомлення педагогами фундаментальних та глибинних потреб дітей з особливими освітніми потребами.

 Лише за умови всебічного розуміння  внутрішнього всесвіту кожної дитини фахівці «Джерела» можуть забезпечити для учнів такі умови навчання, за яких діти будуть почувати себе комфортно, а реалізація освітньої траєкторії стане більш ефективною.

Саме з цією метою, в перший тиждень січня, відбулись засідання шкільних психолого-медико-педагогічних консиліумів з питань адаптації першокласників.

Кожен клас має свою нозологію: 1-А – діти з порушеннями слуху, 1-Б – діти із синдромом Дауна, 1-В – діти з порушеннями опорно-рухового апарату – відповідно і аналіз індивідуальних психофізіологічних особливостей вихованців та проєктування подальшого освітнього супроводу дітей та класу в цілому – це окрема педагогічна платформа для кожної команди фахівців.

Робота консиліумів включала у себе експертно-аналітичне обговорення наступних питань:

– особливості стану здоров’я та психічного розвитку вихованців;

– рівень успішності  адаптації першокласників до нових умов навчання;

– відповідність освітнього напрямку у роботі фахівців щодо потреб та особливостей вихованців;

– аналіз та подальше планування напрямку роботи модифікації та адаптації навчальних матеріалів та завдань;

– розробка сучасних індивідуальних стратегій з питань удосконалення роботи з психолого-педагогічної корекції поведінкових особливостей учнів.

 Робота консиліуму – це експертне удосконалення освітнього впливу на кожну  дитину задля її успішного шляху у майбутній дорослий самостійний  світ.

Плідна робота педагогів “Джерела” з питань психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами допомагає кожній дитині розкрити свій внутрішній потенціал та реалізувати його.

 Фахівці закладу підходять до цього питання, підтримуючи дітей не тільки завдя-ки  використанню  власної педагогічної  майстерності, а й супроводу  кожної  дити-ни  внутрішнім покликом душі.

изображение_viber_2021-01-05_15-42-3211111111Головнаизображение_viber_2021-01-05_15-42-29изображение_viber_2021-01-05_15-42-30