Тема семінару  стосувалась упровадження позитивних практик при організації навчально-методичного супроводу діяльності навчально-практичних центрів галузевого спрямування,  впровадження гнучких форм освітнього процесу для здобуття кваліфікацій професійної освіти на основі освітніх стандартів, що базуються на компетентнісному підході.

У заході взяли участь генеральний директор Директорату професійної освіти Міністерства освіти і науки України Ірина Шумік, начальник відділу змісту освіти та організації освітнього процесу ГУ професійної освіти МОН України Катерина Мірошниченко, заступник директора Департаменту освіти і науки облдержадміністрації Олена Сороченко, директор науково-методичного центру професійно-технічної освіти у Запорізькій області Олександр Паржницький та директори навчально-методичних центрів (кабінетів) з усіх областей України.

Олександр Паржницький ознайомив учасників практикуму з діяльністю науково-методичного центру професійно-технічної освіти у Запорізькій області за напрямами роботи.

У ході практичних занять було розгнуто найбільш актуальні питання, що пов’язані з галуззю профтехосвіти. Зокрема, мова йшла про перспективи розвитку закладів професійної (професійно-технічної) освіти та діяльності навчально-практичних центрів галузевого спрямування; основні напрямки методичного супроводу діяльності навчально-практичних центрів галузевого спрямування: завдання, виклики, перспективи; методичні засади оновлення змісту освіти при розробленні та впровадженні освітніх стандартів, що базуються на компетентнісному підході.

Керівники науково-методичних центрів з Полтавської, Запорізької, Івано-Франківської, Одеської, Тернопільської та Чернігівської областей представили позитивні приклади організації діяльності навчально-практичних центрів галузевого спрямування. Освітяни з Волинської, Рівненської, Хмельницької, Львівської, Харківської, Сумської областей ознайомили з позитивними практиками впровадження гнучких освітніх програм для здобуття кваліфікацій професійної освіти на основі освітніх стандартів, що базуються на компетентнісному підході.

 

foto-3foto-4foto-5