На сучасному етапі заклади освіти ставлять за мету всебічний розвиток дитини та створення умов для засвоєння нею ефективних моделей поведінки. Проте високий рівень конфліктності серед однолітків та явища булінгу не дозволяють в повній мірі досягти поставлених цілей. Коло означених проблем актуалізує питання побудови безпечного, мирного освітнього простору, який передбачає впровадження в систему освіти технології вирішення конфліктів шляхом співробітництва.

Додатковим вагомим кроком у побудові мирного освітнього простору та зменшення рівня конфліктності в учнівському середовищі у школі-інтернаті «Джерело» стало проведення проблемного семінару з використанням елементів тренінгу на тему «Формування базових навичок  ​медіації у педагогів ​спеціального закладу: соціально-педагогічний аспект», який для освітян молодшої ланки підготувала та провела соціальний педагог школи Аліна Куртяник.

Учасники семінару опрацювали особливості застосування медіації в якості відновної практики у закладах освіти, ознайомилися із цінностями та принципами медіації, відпрацювали навички ведення процедури медіації та ознайомилися з механізмом діяльності Служб порозуміння закладу освіти.

Зустріч наповнювали інформаційні повідомлення, практична робота у малих групах, перегляд та обговорення відеороликів, мозковий штурм, відпрацювання навичок медіації через аналіз та вирішення ситуацій.

Результат роботи ми вбачаємо у подальшому закріпленні у вихованців закладу навичок ненасильницької поведінки, побудови конструктивного діалогу, здатності протистояти булінгу, адже діти ‒ наше майбутнє.

ГоловнаIMG_20200110_090842IMG_20200110_092919IMG_20200110_092936