Під поняттям «здоров’я» багато людей мають на увазі лише перелік конкретних фізіологічних особливостей людини. Але це не зовсім вірно, адже здоров’я кожної людини розглядають як взаємопов’язану систему, виокремлюючи його підвиди: здоров’я моральне, фізичне, соціальне, інтелектуальне та психологічне.

І саме інтелектуальному здоров’ю був присвячений марафон «Наш вибір – здоров’я!», який відбувся у стінах школи «Джерело» у рамках лютневого Місячника інтелектуального здоров’я.

Традиційно щороку вчителі природничих дисциплін проводять конкурси, змагання та вікторини. Тому й 2018 не став виключенням:  педагоги кафедри природничо-математичних дисциплін провели інтелектуальні змагання серед учнів закладу. Діти з нетерпінням чекали цієї події, адже завжди цікаво перевірити свої знання.

У рамках Марафону відбулась низка заходів:

  • брейн-ринг у 8-х класах «Стежинами фізики та біології»;
  • перегляд науково-фантастичних фільмів з обговоренням («Аполлон 13», «Інтерстеллар», «Геошторм»);
  • виставка малюнків та інформаційних бюлетенів на тему «Що ми знаємо про харчові добавки?» та “Наука очами дитини”;
  • гра-вікторина у 8, 11-12 класах учнів з вадами слуху «Мріємо бути дослідниками», де окрім теоретичних питань учні виконували й практичні завдання:
  • складання електричного кола;
  • демонстрація та коментування дослідів з хімії та фізики;
  • «Битва інтелектуалів»  серед учнів 9-10 класів.

Для учнів 7-12 класів (з особливими освітніми потребами) вчителі розробили  вікторину з адаптованими завданнями, які не тільки розважають, але й розвивають. Для участі в цьому заході учні  підготувалися заздалегідь: об’єднавшись у  три команди, до складу яких входили хлопці та дівчата різних вікових категорій, підготували особливі завдання для команд-конкурентів. На допомогу вчителям було обрано старшокласника Дениса Ставріді, який слідкував за дотриманням правил та підрахунком балів.

Цікаво було спостерігати, з яким задоволенням школярі розгадували назви чарівних тварин та складали електронні кола за схемами. Дивно, але дівчата виконали завдання на застосування знань з теми “Електричний струм” швидше та краще, ніж хлопці. До речі, капітанами усіх команд було обрано теж дівчат. Дослід з хімії продемонстрував учень 11 класу Олександр Михайлов, чим дуже здивував молодших товаришів. Перемогу у вікторині отримала лише одна команда, але з невеликим  відривом  у 2 бали.

Для учнів 8-10 класів були підготовлені більш складні завдання, які потребують глибоких знань матеріалу та вміння застосовувати  його на практиці. Розгадування анаграм, складених за допомогою українського ресурсу childdevelop.com.ua, викликали труднощі в учнів з команди “Архімеди” (10 клас), а проведення дослідів та коментування їх стало справжньою родзинкою змагань двох команд.

Подібні заходи допомагають популяризувати такі  складні предмети як хімія, фізика, географія  та згуртовують учнів різних класів.

IMG_0101IMG_0102IMG_0103IMG_0104IMG_0105