9 жовтня 2018 року, в комунальному закладі «Запорізька спеціальна загальноосвітня школа-інтернат «Світанок» Запорізької обласної ради розпочався цикл семінарів для педагогів закладу та освітян Запорізького краю: «Сучасні підходи у корекційно-розвитковій роботі з дітьми з тяжкими порушеннями мовлення».

Адміністрація «Світанку» започатковує систематичне проведення семінарів з метою підвищення фахової та професійної майстерності педагогів. Було підписано угоду «Про творчу співпрацю» відділу логопедії інституту спеціальної педагогіки НАПН України та КЗ ЗСЗШІ «Світанок» ЗОР з розробки комплексної теми «Навчально-методичне та дидактичне забезпечення навчання молодших школярів з тяжкими порушеннями мовлення» та подальшу плідну роботу.

Метою проведення циклу семінарів є:

-поновлення наукових підходів, практичної роботи, закордонного досвіду колег задля якнайшвидшого подолання мовленнєвих недоліків здобувачів освіти; виправлення тяжких дефектів мовлення;

-створення команди фахівців: корекційного педагога, логопеда, психолога, соціального педагога, арт- терапевта, які б розробили спільну програму для кожного учня.

В семінарі взяли участь слухачі тренінгу, організованого кафедрою реабілітаційної педагогіки та здорового способу життя ЗОІППО (керівник тренінгу – старший викладач кафедри Волошина Тетяна Анатоліївна).

Семінар проводила кандидат педагогічних наук, старший науковий співробітник лабораторії логопедії інституту спеціальної педагогіки НАПН України Рібцун Юлія Валентинівна. Під час семінару освітяни мали можливість не лише звернути увагу на особливості тяжких порушень мовлення у дітей, але  й ознайомитись із сучасними методами та прийомами корекційно-розвиткової роботи з такими дітьми. Корисною була інформація щодо використання ігор, вправ, які сприятимуть корекції тяжких порушень мовлення здобувачів освіти.

Учасників семінару привітала директор Департаменту освіти і науки Запорізької обласної державної адміністрації Тетяна Ярославівна Озерова. Наголосила на тому, що тісна співпраця спеціалістів з корекційкої педагогіки і батьків повинна сприяти якнайшвидшому виправленню тяжких порушень мовлення дітей, щоб здобувачі освіти спеціальних шкіл мали змогу продовжувати навчання у  закладах загальної середньої освіти за місцем проживання батьків.

тр3тр4тр9тр33тр66тр88трентр1тр2