У наших руках – найбільша з цінностей світу – Людина. Ми творимо Людину, як скульптор творить статую з мармуру:  необхідно добути прекрасні риси,  очистити їх від усього зайвого.

Так, щоб функціонально долучитися до створення досконалої парадигми спеціальної освіти, педагоги «Джерела», серед численної палітри форм методичної роботи, обирають ту, що дає можливість випробувати себе в ролі майстра чи ремісника: педагогічні ярмарки, круглі столи,  методичні марафони тощо.

У січні 2020 року місцем зустрічей педагогів, що дбають про імідж, конкурентноспроможність  освітнього закладу, плекання творчої, духовної особистості, стала методична кав’ярня нетрадиційної  науково-методичної ради «Джерела». Домінантною рисою засідання було: активізація інтересу колективу до нового в науці та практиці, постійне фахове  зростання освітян «Джерела».

Найактуальнішими темами обговорення методичного  коворкінгу стали:

– шляхи фахового зростання освітян «Джерела»;

– інспірування творчих груп вчителів  на підготовку до педагогічних рад;

– організація ефективної науково-проєктної роботи, створення STEM – центру;

– удосконалення роботи з обдарованою молоддю;

– перспективи реалізації міжнародного партнерства в контексті грантової діяльності.

Резюмуючи вищесказане, можна виокремити головні тренди в освітній діяльності “Джерела”:

– інтегрування найкращого досвіду в практику освітян школи-інтернату;

– персоналізація навчання (налаштування на індивідуальні потреби кожного учня);

– створення авторських методик;

– впровадження горизонтального навчання (проєктної діяльності).

Творче самоствердження педагогів, що було присутнє на зібранні методичного бомонду «Джерела»,  має стати нагальною потребою кожного освітянина школи-інтернату.

Нат Бор14680303Головнадиректор