25 березня – перший день канікул, а у “Паростку” кипить робота. Вдало проведений логопедичний семінар з практичними завданнями: “Використання здоров`язбережувальних технологій в освітньому процесі”. Використання здоров’язберігаючих технологій в діяльності логопеда стають перспективним засобом корекційно-розвиваючої роботи з дітьми, що мають порушення мовлення. Ці методи роботи належать до числа ефективних засобів корекції, все частіше застосовуваних в спеціальній педагогіці та допомагають досягненню максимально можливих успіхів у подоланні не тільки мовних труднощів, але і загального оздоровлення дітей молодшого шкільного віку. На тлі комплексної логопедичної допомоги здоров’язберігаючі технології, не вимагаючи особливих зусиль, оптимізують процес корекції мовлення дітей з особливими освітніми потребами і сприяють оздоровленню всього організму дитини. Ефект їх застосування залежить від професійної компетенції педагога, вміння використовувати нові можливості, включати дієві методи в систему корекційно-розвивального процесу, створюючи психофізіологічний комфорт дітям під час занять, що передбачає «ситуацію впевненості» у своїх силах. Крім того, альтернативні методи і прийоми допомагають організовувати заняття цікавішими та різноманітнішими. Таким чином, терапевтичні можливості здоров’язберігаючих технологій сприяють створенню умов для мовленнєвого висловлювання та сприйняття. На семінарі були представлені кінезіологічні вправи, ігри з лего, методи орф-педагогіки, логоритмічні вправи, вправи із м’ячиками Суджоку, біоенергопластика. Таким чином, в результаті використання прийомів здоров’язберігаючих технологій на логопедичних заняттях: підвищується здатність до навчання, покращуються увага, сприйняття; діти вчаться бачити, чути, міркувати; коригується поведінка і долаються психологічні труднощі; формується правильне, осмислене читання, пробуджується інтерес до процесу читання і письма, знімається емоційна напруга та тривожність; розвивається здатність до переносу отриманих навичок при вивченні предметного матеріалу.

Корекційна робота на логопедичних заняттях спрямована не тільки на попередження і усунення мовленнєвих недоліків, але і на розвиток психічних процесів, що сприяє підготовці дітей до засвоєння шкільних програм з мови та читання.

 

54524564_392405094676895_2519754375082016768_n_154728754_392405174676887_7539725460750467072_n54729754_392405374676867_573662770088640512_n54730077_392405324676872_5849501747822723072_n54731310_392405298010208_5259309538397388800_n55450444_392405348010203_741569573018402816_n55491786_392405071343564_8488130032995139584_n55551902_392405404676864_4637638860824641536_n55575541_392405024676902_6817497830567968768_n55661661_392405121343559_6770745105801281536_n55829740_392404978010240_673839515013480448_n55920817_392405158010222_6709639313295933440_n56161485_392405254676879_6195636890238976000_n56173214_392405218010216_4431964615164821504_nГлавная _n54524229_392404938010244_3440973406365810688_n54524229_392404938010244_3440973406365810688_n_1