Нехай увесь світ нас знає, згадує та розповідає знайомим. Які перші слова мають спадати на думку при згадуванні Запорізької області? Давайте визначимо це разом! Підключайтесь та пропонуйте свої варіанти слогана. Адже СЛОГАН – це інструмент для ідентифікації та розпізнавання сутності регіону. Конкурс розпочнеться 6 жовтня й триватиме до 27 жовтня 2020 року включно. Запрошуємо до участі всіх, хто має ідеї.
Ваш варіант слогана має відповідати таким критеріям:
1-й етап
Критерії для слогана:
1. короткий, не більше 4-х слів;
2. враховує особливості регіону чи важливі історичні події/пам’ятки;
3. українською мовою та бажано переклад англійською мовою;
4. характеризує регіон;
5. легко запам’ятовується;
6. основний меседж націлений на гостей області, які в ній ще ніколи не були та нічого про неї не чули.
Збір ідей триватиме з 6.10.2020 до 16.10.2020.
Автор найкращого слогана отримає туристичне спорядження (намет, каремат, спальний мішок, рюкзак). А також матимуть змогу безкоштовно відвідати обласні: краєзнавчий музей та театрально-видовищні заклади.
Для участі в конкурсі надсилайте лист у форматі Word, в якому:
• напишіть свій варіант слогана відповідно до критеріїв, що зазначені вище;
• коротко опишіть та поясніть свою ідею слогана (не більше 50 слів);
• вкажіть контактний номер телефону;
Свої пропозиції та ідеї надсилайте на електронну скриньку digitalzoda@gmail.com, вказавши в темі листа «‎Слоган Запорізької області», своє ім’я та прізвище.
Приклади слоганів:
«Черкащина — місце сили»
«Львівщина — люди дії»
«Нью-Йорк — Я люблю Нью-Йорк/I Love New York»
«Берлін — живи/будь Берліном/Be Berlin»
2-й етап
Автори трьох кращих слоганів мають відобразити свою ідею за допомогою відео. Термін розробки та передачі відео з 17.10.2020 до 27.10.2020. Переможця конкурсу обиратимуть члени робочої групи з розробки Стратегії розвитку туризму Запорізької області.