Дуже важко зрозуміти душу дитини. Дитинство – період найбільш інтенсивного розвитку людини. Цей розвиток здійснюється у вигляді якісних перетворень в психіці дитини. Без спеціального виховання і навчання діти з особливими освітніми потребами могли б стати безпорадними, непристосованими до складних життєвих умов, членами суспільства. Щоб справитися з такими важкими завданнями, педагог повинен зрозуміти внутрішній світ дитини, його прагнення і реальні можливості. У цьому йому може допомогти шкільний психолог. Шкільний психолог – це перш за все людина, що знає і глибоко розуміє дитину, розбирається як в загальних закономірностях психологічного розвитку, так і у вікових його особливостях і індивідуальних варіантах. Разом з тим він повинен орієнтуватися і в психології дорослих, особливо в тих її сторонах, які визначають позицію, займану ними по відношенню до дитини. В основі роботи психолога з дітьми, що мають особливості розвитку, лежить необхідність забезпечити нормальний розвиток, запобігти і, наскільки це можливо, скоректувати виниклі відхилення. Над розв’язанням цих питань працює наша соціально-психологічна служба. Соціальний педагог та психолог добре знають потреби кожної дитини, намагаються зрозуміти їх проблеми, відкрити душі для щирого спілкування, завоювати довіру дітей, готовність відкривати свій біль, виражати свої емоції, завжди вислухають їх, не засуджуючи і не критикуючи, поговорять, виявлять розуміння, дадуть можливість дитині показати свої відчуття: поплакати, якщо вона плаче, позлитися, якщо її розізлили, побоятися, якщо їй страшно. І лише після цього разом з дитиною будуть шукати конструктивний вихід з ситуації, відшукуватимуть ресурс, який необхідний для подолання труднощів, підбадьорять, підтримають, поділиться досвідом. Кожна проблема індивідуальна і не сприймає типових рішень, якими б очевидними вони не здавалися на перший погляд. Успішний розвиток дитини не буде ефективним, якщо у нього немає життєрадісного настрою. Джерелом, яке підкріплює дитячу радість, є увага та ласка. Звичайно, в житті дитини повинні бути і радість, і смуток, але в цілому дитину повинна оточувати атмосфера радості, турботи, добра.

Провідною діяльністю в житті дитини є гра. В грі, як ні в якій іншій діяльності, реалізується дитина. За допомогою ігрової діяльності дитина отримує доступ в привабливий для неї світ життя дорослих.

Ми робимо все для того, щоб нашим діткам було цікаво.

151837493_863424937785356_5242774537804840119_n151889505_863425054452011_6226733457169631700_n151964324_863425697785280_1745368536302584093_n152091893_863425557785294_5717243861695059967_n152355964_863425111118672_3790706100870241517_n152922127_863425227785327_5148682190484799346_n151623174_863425657785284_3738751574725031274_n151779027_863426194451897_5998753077982295999_n