Кожен   учитель   закладу з упевненістю підтвердить, що працює в ліцеї тому, що не може не працювати! І його не лякають величезна завантаженість та невгамовні учні. Наступили довго очікуванні зимові канікули, а наші  вчителі продовжують плідно і творчо діяти. Тиждень канікул перетворився на тиждень особистого  та командного зростання.

Цікаво, весело і на позитиві пройшов командоутворюючий тренінг з елементами казкотерапії.

Психолог ліцею Наталя Гора підготувала цікаві   вправи, які мали мету створення сенсу групової ідентичності, відчуття соціальної підтримки та згуртованості. За допомогою   вправи «Пізнай себе через казку» педагоги  мандрували  світом дитинства та казки,   відкривали в собі нові творчі здібності.

Наступного дня педагогі зібралися на педраді – вернісаж думок: «Інноваційна діяльність ліцею-інтернату в системі формування компетентної особистості».  Відбувся обмін досвідом використання інноваційних технологій, обґрунтування доцільності їх використання  в освітньому процесі.

Фасилітатором  педради виступила заступник директора з навчально-виховної роботи Ганна Торбаніст. Робота педради  була побудована через процес колективного розв’язання проблем.  Працювали в групах, обмінювались досвідом, а в спільній вправі  «Самоанське коло»  обговорювали   питання: Чи є ви прихильником інноваційних технологій, чи твердо дотримуєтесь того, що використання традиційної методики є цілком виправданим?

 Висновком роботи педради стало те, що вчителі ліцею проблемними питаннями самоосвіти обрали опанування та впровадження в практику тих чи інших інновацій.

IMG-b28effbcd72299ffcbfb9c3628a87a94-V20190110_09242920190110_09244420190110_09245820190110_09553120190110_10393720190110_10395120190110_104342IMG-5ca6e0bf76377c85e6ac1b9f667e8fd1-VIMG-09d2e1fb755a3e146b0f43ea1711bf4c-V