Проєктування  успішного майбутнього розвитку кожного учня – це гнучкий та пролонгований освітній шлях, по якому дитина іде поруч з дорослим, спираючись на його досвід, вміння «бачити серцем», а також розуміти потреби та інтереси кожної зростаючої особистості.

Робота у спеціальному закладі вимагає від педагога майстерності в процесі побудови освітньої траєкторії дитини, підходячи до реалізації цього питання комплексно, створюючи умови для мобілізації усіх компенсаторних можливостей  вихованців.

Співпраця та командний підхід фахівців – це необхідна передумова у забезпеченні корекційної спрямованості педагогічної роботи, тому зустріч за круглим столом на засіданні ШПМПК по 5 класу, надала можливість з різних медико-психологічних та соціально-педагогічних ракурсів розкрити наступні питання:

–  кореляція  актуального стану навченості дітей з необхідним рівнем сформованості освітніх компетентностей у молодших підлітків;

– аналіз успішності проходження дітьми адаптаційного періоду, труднощі інтеграції учнів в освітній формат основної школи;

–   командне проєктування всебічного розвитку кожного учня;

–   обмін досвідом з питань конструктивного психологічного впливу на особистісний розвиток вихованців та розробка ефективних стратегій у освітньому процесі, які дозволять педагогам професійно та швидко модернізувати корекційний вплив на дітей;

– планування подальшої взаємодії та підтримки батьків учнів, що спрямоване на попередження та запобігання труднощів під час дистанційного періоду навчання.

Ефективність роботи консиліуму освітян «Джерела» – це переосмислення власного бачення кожної дитини, методів роботи та подальше вкладання ґрунтовних зусиль, спрямованих на реалізацію поставлених  завдань. Постійно діючий медико-психолого-педагогічний консиліум допомагає фахівцям «Джерела» рухатись вперед, консолідуючи  зусилля на нові досягнення вихованців закладу.